Servis i popravka Gorenje bojlera

Servis i popravka Gorenje bojlera


U slovenačkom gradu Velenje u nekadašnjoj Socijalističkoj Federativnoj Republici Jugoslavije 1950. godine je osnovana kompanija "Gorenje". Bavi se proizvodnjom bele tehnike, a većina proizvoda je vrlo poznata i po kvalitetu i trajnosti. 

Ranije je ova kompanija mnogo bolje poslovala i bila mnogo bolje razvijena, te je prema procenama zapošljavanja više od 20 000 radnika, a danas se taj broj sveo na manje od 10 000. 

Izvozi u mnoge zemlje, a ima predstavništvo i u Srbiji. 

Osim malih kućnih aparata i uređaja koji se svrstavaju u velike kućne aparate, u ponudi su i "Gorenje" bojleri, te različiti uređaji za hlađenje, kao i proizvodi od keramike i dodatna oprema. 

Majstor za Gorenje bojlere 

Iako mnogi stručnjaci preporučuju da se servisiranje svakog bojlera vrši minimum jednom u tri, a najviše u pet godina, nekako se svi oglušuju o tu preporuku. Zato ne oklevajte kada primetite da bojler slabije greje ili da curi, pa je tada neophodno da specijalizovani majstor za "Gorenje" bojler dođe i pogleda uređaj, kako bi procenio o kakvom kvaru se radi. 

Neki od najčešćih kvarova, odnosno usluga su zamena termostata i zamena grejača, mada postoje slučajevi i kada je dovoljno samo očistiti bojler od kamenca. 

Isto tako postoje situacije kada majstor za "Gorenje" bojler proceni da je za osposobljavanje tog uređaja neophodno da budu promenjene instalacije. 

U svakom slučaju je važno kontaktirati stručnjake i informisati ih da postoji problem u funkcionisanju bojlera, jer ćete na taj način izbeći možda neke mnogo veće neprijatnosti. 

Popravka Gorenje bojlera

Vrlo brzo pošto budete kontaktirali servis, naši majstori će da izađu na teren, te će bez sumnje u najkraćem roku da bude izvršena i popravka "Gorenje" bojlera, bez obzira o kakvom kvaru se radi.

Svakako da je najbitnije da oni procene u kakvom je stanju uređaj i da na osnovu toga iznesu ponudu o ceni popravke, odnosno o roku za završetak radova. 

Servisiranje pokvarenog Gorenje bojlera

Smatra se da su najosetljiviji delovi svakog bojlera termostat i grejač. Upravo iz tog razloga će servisiranje pokvarenog "Gorenje" bojlera krenuti od pretpostavki da je jedan od ta dva dela oštećen ili u kvaru, a majstori će doneti odluku da li je dovoljno samo da poprave uređaj ili je neophodno da bude kupljen novi. 

Bez ikakve sumnje, oni će se potruditi da što je moguće brže izvrše servisiranje pokvarenog "Gorenje" bojlera, jer znaju koliko je to važno klijentima. Zato i naglašavamo da su naši majstori dostupni kad god je to vama potrebno, svakog dana u toku sedmice, u periodu kada vama odgovara.

Ovlašćeni servis za Gorenje bojlere 

Svaka kompanija koja se bavi proizvodnjom i ovih uređaja, svakako nudi propisanu garanciju. Upravo tada je važno kontaktirati ovlašćeni servis za "Gorenje" bojlere, kako bi klijent dobio sve neophodne informacije u vezi sa važenjem garancije i uslugama koje su dostupne. 


Zamena termostata na Gorenje bojlerima

Kao jedan od delova svakog bojlera, koji se smatra najosetljivijim, pa se samim tim i najčešće kvari, mnogi majstori navode upravo termostat. Zato je važno da u što kraćem roku nakon ustanovljeno gkvara bude izvršena zamena termostata na "Gorenje" bojlerima, što svakako spada u usluge koje po zahtevu klijenata izvršavaju naši majstori kad god je to potrebno. 

Zamena grejača za Gorenje bojler

Kada su u pitanju kvarovi na bojlerima, do njih najčešće dolazi usled neadekvatnog rada grejača, odnosno nagomilanog kamenca. 

Da li će biti izvršena zamena grejača za "Gorenje" bojler ili je dovoljno da naši majstori očiste uređaj od nagomilanog kamenca, oni će odlučiti kada budu bili u prilici da vide u kakvom stanju se sam uređaj nalazi. 

Najčešći modeli bojlera marke Gorenje za koje se rade popravke i servis 

Dostupan je na tržištu veliki broj modela bojlera ove marke, a oni se dele po litraži na malolitražni, srednje litraže, a postoji i kombinovani bojleri velike litraže. 

Najčešći modeli bojlera marke "Gorenje" za koje se rade popravke i servis su:

  • - TG 80 NGU
  • - TG 100 NGU
  • - GT 100
  • - TG 50 NGU
  • - GT 15 U
  • - TGR 30 NG
  • - GBK 100 ORRN 
  • - TEG 5 U
  • - TG 120 NG
  • - TEG 50
  • - TGR 50 SMT
  • - TGR 80 NGU
  • - GBK 150 ORRN
  • - TGRBH 80 SM
  • - TEG 10 U
  • - TGR 80 SMT
  • - VLG 200 A 1 - 1 G 3
  • - VLG 300 C 1 - 1 G 3
  • - GBK 120 0RRN
  • - VLG 400 C 1 - 1 G 3
  • - TGRH 100

Naši klijenti

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com