Servis i popravka Elite bojlera
Domaća kompanija "Elite Inox" je osnovana u Čačku 1991. godine, a njen osnivač je Branko Đumić.
Kao cilj svog poslovanja, ova kompanija navodi ispunjenje očekivanja svih korisnika proizvoda, pouzdanost i trajnost, kao i zaštitu životne sredine, pa su u tom smislu i "Elite" bojleri, kako emajlirani, tako i prohromski, zatim grejači za cevne radijatore i prohromski kazani, te LED rasveta i drugi proizvodi ove kompanije vrlo na ceni.
Majstor za Elite bojler
S obzirom na to da je ova domaća kompanija primarno fokusirana na proizvodnju upravo bojlera, to su dostupni i prohromski i emajlirani bojleri.
U zavisnosti od toga koji izaberete će i zavisiti koliko često će vam biti potreban majstor za "Elite" bojler.
Uopšteno govoreći, preporuka je da se servisiranje ovih uređaja vrši sa vremena na vreme, a prvenstveno da se izvrši čišćenje od kamenca, što će uticati na bolji rad grejača.
Međutim, to retko ko praktikuje, već kontaktira majstore kada primeti da postoji poteškoća u funkcionisanju samog uređaja.
Na svu sreću, naši majstori su dostupni neprekidno, to jest u bilo koje doba i noći i dana, a svakog dana u toku sedmice.
Nemojte oklevati da ih kontaktirate kad god je to potrebno, jer će oni da se pobrinu vaše zahteve što pre da izvrše i ustanove gde je nastao kvar, odnosno da li uopšte postoji i kako on treba na najbrži i najbolji mogući način da bude otklonjen.
Popravka Elite bojlera
Sve vrste popravki na bojlerima ovog proizvođača će izvršiti naši majstori po vašem zahtevu.
Poznato je da najčešće stradaju termostat i grejač, mada se neretko događa da popravka "Elite" bojlera uključuje i zamenu instalacija ili čišćenje od kamenca.
Potpuno je svejedno o kakvom kvaru se radi, jer će bez sumnje naši majstori u najkraćem roku izađe na teren i otklone ga.
Servisiranje pokvarenog Elite bojlera
Među usluge koje izvršavaju po zahtevu našim majstori svakako se svrstava i servisiranje pokvarenog "Elite" bojlera.
Iako je dobro poznato da bi servisiranje trebalo vršiti makar jednom u tri godine, eventualno pet, mnogi se ne trude da to poštuju, već se javljaju majstorima kada dođe do kvara. U tom slučaju je važno da čim primetite da postoji određena poteškoća u radu, u smislu da recimo bojler ne greje vodu dovoljno brzo kao ranije, treba da kontaktirate servis, kako bi taj kvar bio što pre otklonjen.
Vrlo je važno da na vreme uočite sve probleme u funkcionisanju bojlera, jer jedino tako će majstori moći da izvrše sve potrebne popravke i osposobe ga za dalje korišćenje.
Ovlašćeni servis za Elite bojler
Kao i svaka druga kompanija koja proizvodi bojlere i druge uređaje za domaćinstvo, tako i ova ima ovlašćeni servis, koji je potrebno kontaktirati ukoliko je uređaj pod garancijom.
Naravno, imate pravo da kontaktirate ovlašćeni servis za "Elite" bojlere i ukoliko garancija istekne, ali se tada postavlja pitanje da li će usluga biti izvršena i koliko će biti naplaćena.
Zamena termostata na Elite bojlerima
Kada grejač na bojleru ne radi, potrebno je da taj problem bude otklanjen što je moguće pre, a isto to se odnosi i na termostat. Inače, termostat i grejač su upravo dva dela svakog bojlera koja u većini slučajeva prva stradaju, odnosno prva se pokvare.
Da bi bila izvršena zamena termostata na "Elite" bojlerima, naši majstori moraju prvo da utvrde gde je nastao kvar. A to će učiniti nedugo nakon što ih pozovete, s tim što morate imati na umu da su oni dostupni neprekidno, svakog dana u nedelji od 0 do 24 h.
Bez ikakve sumnje će u najkraćem roku izvršiti zamenu termostata, a proceniće i da li je potrebno da bude izvršena zamena instalacija ili čišćenje bojlera od kamenca.
Zamena grejača za Elite bojler
Tek nakon što utvrde da je problem zaista nastao u grejaču, odnosno da on ne funkcioniše, naši majstori će izvršiti i njegovu zamenu, a sve u skladu sa vašim zahtevima.
Ali se neretko događa da klijent misli da je neophodno da bude izvršena zamena grejača za "Elite" bojler, a ustvari je samo potrebno očistiti ga od kamenca. Upravo zato je važno da majstori imaju pristup samom uređaju i da procene šta je potrebno u konkretnom slučaju da učine.
Najčešći modeli bojlera marke "Elite" za koje se rade popravke i servis
Naravno da svi ovi uređaji imaju propisanu garanciju, ali usled korišćenja dolazi do određenih poteškoća u njihovom funkcionisanju. Tada je potrebno da bude izvršena popravka i servis "Elite" bojlera, a neki od najčešćih modela za koje klijenti to zahtevaju su:
- - Talas 8 prelivni bojler
- - Talas e vertikalni bojler
- - Talas 10 pod pritiskom
- - Talas H horizontalni bojler
- - Talas K kombinovani bojler
- - Talas R K kombinovani bojler
- - Talas K S kombinovano - solarni bojler
- - Talas M vertikalni bojler
- - Talas KB podni bojler
- - Talas X vertikalni bojler
- - Talas EB podni bojler
- - Talas S vertikalni bojler
- - Talas XX vertikalni bojler
- - Talas KSB podni bojler