Zbog čega ne bi trebalo da insistirate na ceni preko telefona?

Objavljeno: 03.03.2020.

U praksi naših majstora često se dešava da se jave ljudi i da žele da znaju neku cenu putem telefona. Ono što majstori mogu da im kažu, to je samo nešto orijentaciono, ali je praksa pokazala da je to jako paušalno, pa da izaziva neprijatna iznenađenja na terenu.

Navešćemo primer za to.

Ako se javite, putem telefona, i kažete da vam je zapušena wc šolja, vi u stvari ne znate u čemu je problem. On može da bude lako rešiv, tako što će se samo uvući ručna sajla i otpušiće se sve i postati prohodno, ali isto tako može da se dogodi da se čep formirao negde duboko u cevima, pa je potrebno da se koriste drugačije mašine, one koje rade pod pritiskom ili motorne sajle i slično.

Poenta je u tome da majstori ne mogu da znaju cenu nečega što nisu ni videli, dakle nisu uspostavili dijagnostiku. Pozovite ih da dođu kod vas, jer ovaj dolazak je baš iz svih navedenih razloga besplatan, i to ma gde da se nalazite na teritoriji Beograda. 

Oni će doći kada vama odgovara, a u slučaju hitnih intervencija, tu su za oko sat vremena. Pogledaće situaciju, znaće u čemu je kvar i kako da ga reše, i onda će vam reći cenu, koja će za vas biti konačna i ne menja se do završetka radova. 
Najnovije vesti
Šta kada pukne staklo na vodomeru?

Objavljeno: 11.09.2025.

Šta ako se pojavi rupa u kadi

Objavljeno: 05.09.2025.

Zamena dovodnih creva do bojlera

Objavljeno: 30.08.2025.

Emajliranje kade

Objavljeno: 22.08.2025.

Zamena gusanih cevi

Objavljeno: 07.08.2025.

Zamena ventila za ulazak vode u bojler

Objavljeno: 30.07.2025.

Ispumpavanje vode prilikom poplave

Objavljeno: 23.07.2025.

Proveravanje kamerom gde curi voda

Objavljeno: 15.07.2025.

Naši klijenti

Mail za reklamacije: hidroelektra3@gmail.com