Objavljeno: 07.01.2021.
Dosta
nas zna da pomeša značenja dva slična pojma a to su servis ili servisiranje i
popravka. O čemu se tačno radi?
Kada
želimo da servisiramo bojler, na primer, tada to činimo periodično, čak i onda
kada bojler radi besprekorno. Mi time što servisiramo, hoćemo da produžimo vek
sanitariji, da odložimo popravke, zamene delova i slično. Ujedno, time ćemo
odložiti i kupovinu novog bojlera, a to je ipak nešto naskuplje kada je reč o
ovoj temi.
Servisiranje
bojlera može da znači da će majstor proveriti sve delove kao što je sigurnosni
ventil, i to da li održava dobar pritisak vode u kazanu, kao i da pregleda
fleksibilna creva, termostat, a posebno grejač i kazan, i to koliko se kamenca
nakupilo na njima.
Popravka
bojlera je kada i vi sami uočite da nešto nije u redu, na primer: bojler
zagreva vodu mnogo duže nego inače, ili ne može da se uključi uopšte... Možda
se ne isključuje, nije moguće da se podesi na ekonomik zagrevanje, itd.
U
svakom od tih slučajeva koje smo opisali, moguće je pozvati naše majstore, koji
će biti na terenu veoma brzo. Ako je hitna intervencija u pitanju, reč je o sat
vremena za teritoriju Beograda.