Servisiranje elektronike na bojleru

Objavljeno: 05.01.2021.

Bojler ne kupujemo svakoga dana, stoga bi trebalo pažljivo birati. Na šta obratiti pažnju tokom kupovine? Pre svega, bitan je brend bojlera, a onda i to kakav kazan sanitarija ima. Sada se obično prave kvalitetni bojleri sa prohromskim kazanom, tj. od nerđajućeg čelika, tako da ćete imati garanciju na deset ili petnaest godina, u zavisnosti od proizvođača.


Ipak, u tom dugom periodu, ne možete jednostavno ne dirati ništa, pošto će se dogoditi da određeni delovi zahtevaju intervenciju majstora. Naime, ova garancija koju smo spomenuli, važi samo za kazan, ali ne i za elektroniku na bojleru, kao ni za grejač, termostat, sigurnosni ventil, creva, itd.


Ako vam je potrebno servisirati elektroniku na bojleru, predlažemo da pozovete naše majstore. Oni će doći na vašu adresu onda kada vama to bude odgovaralo i to može da bude vikend ili kasni časovi popodne, kada ste sigurno kod kuće i kada to ne remeti vaše uobičajene dnevne aktivnosti i obaveze.


Elektronika na bojleru će biti pregledana, promenjeno šta treba, tako da sve ostaje u besprekorno ispravnom stanju. Bojler je veoma specifičan uređaj koji za svoj rad koristi i struju i vodu, dok ostale sanitarije koriste obično samo vodu.


Cene servisiranja elektronike na bojleru su realne i svakome od nas prihvatljive. 

Najnovije vesti
Emajliranje kade

Objavljeno: 22.08.2025.

Šta ako se pojavi rupa u kadi

Objavljeno: 20.08.2025.

Zamena gusanih cevi

Objavljeno: 07.08.2025.

Zamena ventila za ulazak vode u bojler

Objavljeno: 30.07.2025.

Ispumpavanje vode prilikom poplave

Objavljeno: 23.07.2025.

Proveravanje kamerom gde curi voda

Objavljeno: 15.07.2025.

Puštanje u rad novog kotla

Objavljeno: 02.07.2025.

Naši klijenti

Mail za reklamacije: hidroelektra3@gmail.com