Prvo zadovoljstvo klijenta, pa tek onda novac kao motiv

Objavljeno: 22.01.2020.

Kada biramo majstora, to je na neki način, kao i kada se odlučujemo za lekara ili apotekara - najbolje je pozvati onoga ko nam je najbliži. 

Ipak, kada se radi o našim majstorima, njima je svaki kraj grada blizu, zbog toga što su opremljeni specijalnim vozilima, imaju modernu opremu, savremenu tehniku, alat i pribor, i svakom zadatku mogu da odgovore. Tako i kada su u pitanju hitne intervencije, oni će doći do vas, za oko sat vremena, pa i možda pre tog vremena.

Ne morate da razmišljate o tome ko je najbolji ili najbliži vodoinstalater koji radi u novobeogradskim blokovima, jednostavno pozovite naše ekipe. 

Kod poziva, izbegavajte da tražite informaciju o ceni usluge, zbog toga što je majstori nerado saopštavaju, i to iz profesionalnih razloga. To bi značilo da cena usluge i ne može da se kaže dok se tačno na terenu, i na licu mesta ne vidi šta sve treba da se odradi. 

Upravo zbog svega navedenog, majstori praktikuju da dolazak bude besplatan, tako da svako može da pozove i da čuje realnu cenu za intervenciju koja mu je potrebna. 
Najnovije vesti
Emajliranje kade

Objavljeno: 22.08.2025.

Šta ako se pojavi rupa u kadi

Objavljeno: 20.08.2025.

Zamena gusanih cevi

Objavljeno: 07.08.2025.

Zamena ventila za ulazak vode u bojler

Objavljeno: 30.07.2025.

Ispumpavanje vode prilikom poplave

Objavljeno: 23.07.2025.

Proveravanje kamerom gde curi voda

Objavljeno: 15.07.2025.

Puštanje u rad novog kotla

Objavljeno: 02.07.2025.

Naši klijenti

Mail za reklamacije: hidroelektra3@gmail.com