Popravka kazana za bojler

Objavljeno: 27.12.2019.

Kada se kaže bojler, tada se zapravo misli na kazan. Razlog je u tome što je kazan najvažniji deo bojlera, a svi ostali delovi su sporedni - termostat, grejač, fleksibilna creva, sigurnosni ventil... Ipak, trebalo bi imati na umu da bez bilo kog dela vaš bojler ne bi ni mogao da radi, ali da je ipak najvažnije kakav vam je kazan.

Nekada su postojali i često su se kupovali emajlirani kazani, ali oni polako odlaze u zaborav pred prohromskim kazanima, koji su izrađeni od nerđajućeg čelika. Naime, garancija za emajlirani kazan je oko godinu dana, a u praksi on radi oko tri do četiri godine.

Postoji i međuvarijanta, a to je pocinkovani kazan, i kod ovog modela je garancija tri do četiri godine, a u svakodnevnom životu će vas služiti od sedam do osam godina. I na kraju, prohromski kazan, ima garanciju na deset pa čak i petnaest godina, što zavisi od proizvođača. Radiće besprekorno i duže od tog perioda, tako da ćete biti mirni i možete da smatrate da ste rešili problem tople vode u stanu ili poslovnom prostoru.

Ipak, ako vam zatreba neka popravka kazana za bojler, tada možete da se obratite ekipama naših majstora. Oni će doći na vašu adresu i nakon što pogledaju šta sve ima da se odradi, reći će vam cenu, koja će biti konačna i neće biti menjana do završetka celokupnog posla. Preko telefona tu informaciju nećete moći dobiti, jer se smatra neprofesionalnim. Cena može da bude niža ili viša, tako da je bolje da majstori tačno pogledaju o čemu se radi. 
Najnovije vesti
Zamena mešačke glave slavine

Objavljeno: 13.03.2025.

Odgušenje glavne kanalizacije

Objavljeno: 20.02.2025.

Postavka sušača na mesto radijatora

Objavljeno: 08.02.2025.

Zamena baterije u kupatilu

Objavljeno: 27.01.2025.

Voda ne otiče iz slivnika ka vertikali

Objavljeno: 13.01.2025.

Otpušavanje uličnog slivnika

Objavljeno: 06.01.2025.

Plastifikacija kade

Objavljeno: 30.12.2024.

Naši klijenti

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com