Da li se priznaje garancija zbog nestručne ugradnje?

Objavljeno: 25.02.2020.

Kada biramo sanitarije za svoj dom, tada smo obično veoma pažljivi. Pre svega, potrebno je da se novi deo uklapa u već postojeći enterijer, na primer - ukoliko je celo kupatilo u retro stilu, tada bi i tuš kabina morala da bude takva, ili ako je reč o klasici, onda i wc šolja ili lavabo moraju imati takvu notu... 

Neki ljudi preferiraju avangardne stilove, tako da je kod njih sve moderno i neobično, pa i nova sanitarija koja se ugrađuje mora biti ista takva. 

Pored toga, nije retkost da ljudi žele da znaju koliko je truda potrebno da se nešto održava. Naime, poznato je da svi živimo veoma brzo i da se nema vremena da se troši na sređivanje, spremanje... Sa druge strane, moramo da živimo u čistoći. Tako ljudi čitaju tekstove na internetu o tome kako se najbolje održava tuš kabina, kada, lavabo, wc šolja, itd.

Ako sami ugrađujete svoje sanitarije, želeći da time uštedite novac, mogu da se dogode dve stvari. Pre svega, demontaža starog dela može da izazove neka oštećenja, kao što su razbijene pločice, zidne ili podne i sl. Kod ugradnje, ako se bilo šta dogodi sa novom sanitarijom, zaista vam nijedan prodavac neće priznati tu reklamaciju, pošto u garantnom listu jasno stoji navedeno, da se mora raditi ugradnja od strane profesionalnog osoblja ili u suprotnom, garancija nije validna.

Nemojte se igrati sa svojim novcem i pozovite naše ekipe da sve reše na najbolji mogući način, uz prihvatljive i realne cene. 
Najnovije vesti
Zamena mešačke glave slavine

Objavljeno: 13.03.2025.

Odgušenje glavne kanalizacije

Objavljeno: 20.02.2025.

Postavka sušača na mesto radijatora

Objavljeno: 08.02.2025.

Zamena baterije u kupatilu

Objavljeno: 27.01.2025.

Voda ne otiče iz slivnika ka vertikali

Objavljeno: 13.01.2025.

Otpušavanje uličnog slivnika

Objavljeno: 06.01.2025.

Plastifikacija kade

Objavljeno: 30.12.2024.

Naši klijenti

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com