U našoj zemlji sve je češća praksa da se aparati prodaju bez svojih vitalnih delova. Ukoliko odete u neki od renomiranih lanaca tehničke opreme i kupite šporet, nemojte se iznenaditi ukoliko, kada Vam stigne na adresu, nedostaje kabal. Ukoliko ste kupili šporet koji nema kabal, nećete moći da ga uključite. Ukoliko se vratite u prodavnicu da se žalite dobićete objašnjenje da se kabal kupuje posebno i da u tom slučaju morate pozvati ovlašćenog električara koji će uraditi montažu inače vam garancija za kupljeni aparat neće važiti.
Da li je zbog dodatne naplate ili zloupotrebe kupaca koji moraju da pozovu električare da bi koristili aparat, ova praksa postaje sve više prisutna kod nas. Ukoliko kupite šporet bez kabla, ne preostaje vam ništa drugo nego da ga dodatno kupite i pozovete ovlašćenog servisera ukoliko su to uslovi garancije. Ukoliko imate sreće i sami ste električar raspitajte se da li montažu možete uraditi sami.
U svakom slučaju ovaj slućaj je potrebno prijaviti inspekciji jer je predviđeno da se prodaja apararata vrši uz dostavu svih neophonih delova koji su ključni da bi navedeni aparat mogao da radi odnosno da vrši svoju funkciju.